Data e postimit: 2017-01-13 11:53:57
Lexime: 7417
Si ndikojne familja,shoqeria e shkolla tek ne
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Si ndikojne familja,shoqeria e shkolla tek ne
Autori: Sabina D ona
Shkolla: NENE TEREZA
Klasa: 9
Qyteti: rreshen
E-mail: sabinadona5@gmail.com


Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku pa dashur perplasesh me njerz te panjohur ku ne te ardhmen behen te rendesishem per jeten tende.Po njerzit me te rendesishem per ne jane prinderit.Dhe nese do te rrosh gjate mbi dhe duaj dhe respektoj prinderit shume.Tek ky market qe quhet "prinderit"mund te marresh gjithcka madje edhe falas sepse dashuria,miresia,perkujdesi jane te gjitha te dhuruara.Por ky udhetim ne kete treg nuk ndalon ketu sepse vazhdon dhe papritur ndalon tek market "shoqeria".Ku permban lloj lloj produkti te hidhur apo te embel qe kushton pak apo shume.Si pershembull miresia, besnikeria apo bashkepunimi mund te te kushtojne dhe madje jane shume te embla.Por ama ndonjehere ngaterrohesh apo nuk ke mjaftueshem para me vete dhe blen ate produkt te lire si keqkuptimi,ngaterresat,fyerjet apo edhe ligesi qe jane shume te hidhura dhe te shtremberojne shpirtin nga athetia e tyre.Perseri vazhdon udhetimi dhe ndal tek nje supermarket qe quhet "shkolla".Nje ndertese shume e madhe dhe e mbushur ne cdo ane nga rregulla,mesues,nxenes.E ndare ne shume dhoma,ku ne cdo dhom gjen nga nje shites ne rolin e mesuesit qe jep informacione rreth produktit te tij qofte ai i matematikes,gjuhes,biologjise,muzikes po edhe te kimis etj.Kush ka preferense produktin e gjuhes e blen ate perher dhe vazhdon ta bleje derisa te jete i zoti vet e ta prodhoj ate produkt nga duart apo mendja e tij.Me sa shof karroca e ushqimeve eshte e mbushur plot,mjaftojne sa per ne nje rruge tjeter qe do te marr.Per tek rruga e se ardhmes.

Vepra te ngjashme
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Engerilda Ukperaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Femijet
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit. Prinderit shqipetare nuk dine te duan femijet. Ata mendojne qe te duash femijen do te thote te jene nje lloj "xhindi" qe ploteson cdo deshire te tyre. Mja...
Autori: Sirela Hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elem...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: biblioteka e shkolles
Biblioteka eshte parajsa e mendjes,bukuria e saj,eshte kyci qe hap dyert e dijes dhe eshte ushqimi per trirun tone. Te pakten jane ata persona apo njerez qe kane nje biblioteke te vertete. Cdokush mund te kete nje biblioteke por varet se sa shpesh lexon a...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...




Komentet e fundit!

Emri: rigels
Email: bedri01@gmail.com
Komenti: kot fare m hape barkun na e shpife idiote mut

Emri: bedri
Email: bedri01@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com